Odmeňujeme našich verných zákazníkov

Opäť prišiel čas, kedy odmeňujeme našich verných zákazníkov za nákupy v predajniach COOP Jednota.

Od 22. marca do 30. júna 2018 si môžu aktívni držitelia nákupnej karty COOP Jednota uplatniť zľavu z nákupov za druhý polrok 2017.

vyplacanie-zliav-2-polrok-2017

Kto každý má nárok na zľavu? 

Na zľavu majú nárok aktívni držitelia Nákupnej karty COOP Jednota Klasik, teda tí zákazníci, ktorí v období od 01.07. do 31.12.2017 zaevidovali svoje nákupy na nákupnú kartu v hodnote aspoň 50 €. Zákazník, ktorý svoje nákupy začal na COOP kartu evidovať až v 1. polroku 2018, teda až od 1.1.2018, si bude môcť zľavu uplatniť v roku 2018 v stanovenom termíne vyplácania zliav za 1. polrok 2018.  Je dôležité poznamenať, že si zľavu môže uplatniť iba osoba uvedená na nákupnej karte a iba prostredníctvom plastovej karty. Zľavu nie je možné si uplatniť na dočasnú papierovú kartu ani digitálnu kartu v mobile. 

V prípade, ak si zákazník z akýchkoľvek dôvodov nemohol zľavu za 1. polrok 2017 vyčerpať v stanovenom termíne, t. j. do 31.12.2017 platí, že nevyčerpaná zľava vyčíslená za 1. polrok 2017 sa pripočíta k zľave za 2. polrok 2017 a kumulované zľavy – výslednú zľavu si môže zákazník uplatniť tiež od 22.3.2018 do 30.6.2018.

Ako zistí zákazník výšku svojej zľavy?

Zákazník má viacero možností. Jednou z možností ako zistiť výšku zľavy, je vytvorenie digitálnej nákupnej karty v mobilnej aplikácii COOP Jednota. Stačí len aplikáciu nainštalovať do svojho mobilného telefónu a vytvoriť si digitálnu verziu nákupnej karty COOP Jednota. Nákupná karta sa  môže digitalizovať dvomi spôsobmi – zosnímaním čísla karty (číslo pod čiarovým kódom zo zadnej strany karty) pomocou fotoaparátu mobilného telefónu alebo zadaním čísla karty priamo pomocou klávesnice.  Tým zákazníkom, ktorým sa vyobrazí informácia, že načítaný čiarový kód je neplatný, odporúčame obrátiť sa na zamestnancov COOP Jednoty Slovensko, ktorí zistia dôvod neplatnosti karty a poradia ako ďalej postupovať. Zákazníci, ktorí preferujú skôr internet, si môžu svoju zľavu pozrieť na webovej stránke www.coop.sk v časti „Moja nákupná karta“. Stačí len zadať číslo nákupnej karty. V oboch prípadoch  (v mobilnej aplikácii aj na webovej stránke) sa zákazníkovi okrem výšky zľavy vyobrazí aj informatívny stav jeho nákupov  od 1.1.2018.  Taktiež sa mu vyobrazia všetky predajne, v ktorých si zľavu môže uplatniť. Naďalej však platí, že výšku zľavy sa zákazník dozvie na ústredí materskej COOP Jednoty alebo na COOP Jednote Slovensko.

Ako má zákazník postupovať, ak si do stanoveného termínu zľavu neuplatni?

Zľavu za 2. polrok 2017 si zákazník môže uplatniť do 30.6.2018.  Ak si zľavu z akýchkoľvek dôvodov do uvedeného termínu neuplatní, zľava mu prepadne - neprenáša sa do ďalšieho obdobia!

Ako získať Nákupnú kartu COOP Jednota?

V každej predajni môžete vyplniť žiadosť o vydanie Nákupnej karty. Ihneď po odovzdaní žiadosti personálu predajne získate dočasnú papierovú Nákupnú kartu, na ktorú môžete okamžite evidovať svoje nákupy. Plastovú Nákupnú kartu COOP Jednota vám pošleme poštou do 14 dní od odovzdania žiadosti o vydanie nákupnej karty.

Prečítajte si viac informácií o nákupnej karte COOP Jednota.